جنگ جهانی دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جنگ جهانی دوم
نوشته شده در یک شنبه 24 / 9
بازدید : 430
نویسنده : ali

7 عکس حیرت‌انگیز از جنگ جهانی دوم که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد!

15 عکس حیرت‌انگیز از جنگ جهانی دوم که شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد!
جمله معروفی هست که می‌گوید: «یک تصویر ارزشمندتر از هزاران کلمه است». ولی من باید با این جمله هم مخالفت کنم. چرا که به نظر من ارزش یک عکس خیلی بیشتر از این توصیفات است...
 
جمله معروفی هست که می‌گوید: «یک تصویر ارزشمندتر از هزاران کلمه است». ولی من باید با این جمله هم مخالفت کنم. چرا که به نظر من ارزش یک عکس خیلی بیشتر از این توصیفات است. شاید من خیلی آدم متعصبی باشم، اما هر زمان که به عکس‌های جنگ جهانی نگاه می‌کنم، ذهنم شروع به آنالیز کردن جزئیات بسیار ریز این عکسها می‌کند.
پس از این عکس‌ها لذت ببرید! اینها از اداره NARA (یعنی اداره اسناد و بایگانی ملی) گرفته شدند.
توپ پشت توپ
 
جنگ جهانی دوم
توپ اندازهای آمریکایی نزدیک کارنتان فرانسه نیروهای آلمان که در حال عقب نشینی هستند را به توپ بسته اند. 11 جولای  1944. فرانکلین.
چتربازان بر فراز هلند
 
جنگ جهانی دوم
چترهای چتربازان ارتش هوایی متفقین در آسمان هلند بالای سرشان باز می‌شود... سپتامبر 1944. 

5. خمپاره انداز پرسر و صدا
 
جنگ جهانی دوم
رد شدن از رودخانه راین موضوع مهمی ‌نبود. آنچه از اهمیت برخوردار بود حضور در پایگاه و اراضی تسخیر شده ساحلی بود. ما خمپاره‌هایمان را به سمت آنها و هرچیز دیگری پرتاپ می‌کردیم تا اینکه بالاخره آنها را فراری دادیم. 1945. تاریخ دقیق عکس مشخص نیست. (سازمان جنگ آمریکا)
آرام باش و حرکت نکن! 
جنگ جهانی دوم
از شانس خوبم یک قایق جنگی را از زیر شنهای ساحل بیرون کشیدم. همه‌مان تلاش کردیم که داخلش رفته و زیر یکدیگر قایم شویم، چراکه در معرض تیرهایی بودیم که از آسمان مثل تگرگ بر سرمان می‌بارید! رد شدن از رود راین زیرآتش دشمن در St. Goar. مارس 1945. ارتش. (سازمان جنگ آمریکا)
بمباران هوایی
 
جنگ جهانی دوم
اولین ،تاخت و تاز هوایی هشتمین نیروهای هوایی روی زمین، Focke Wulf، در ماریینبرگ. به عقب که برمی‌گردم می‌بینم ارتش آلمانی‌ها سرشار از نیرو بود ولی ما حداقل 80 قایق، 800 سرباز و تعداد زیادی از دوستانمان را از دست دادیم. 1943. نیروی هوایی ارتش. (سازمان جنگ آمریکا)
حرکت به سوی خطر
 
جنگ جهانی دوم
سربازان پیاده نظام گردان 55ام گردان تانک‌های 22ام به سمت خیابانی می‌دوند که از آنجا دود بلند می‌شود. ورنبرگ، آلمان. 22 آپریل 1946. عکس از سرباز معمولی، جوزف اسکریپنز (ارتش).
 
 



:: موضوعات مرتبط: اطلاعات درباره ی جنگ جهانی دوم , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: